Váš nákupný košík je prázdny.

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1)

Som spotřebiteľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?


2)

Som podnikateľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?


3)

Chcel by som si tovar osobne vyzdvihnúť, je to možné?


4)

V eshope som našiel tovar, který má uvedenú dostupnosť "Zvyčajne 2 až 4 týždne". Tento tovar nie je možné vložiť do košíka. Ako mám postupovať, ak mám o kúpu tohto tovaru záujem?


5)

Potrebujem poradiť s technickými informáciami či parametrami Vámi dodávaného tovaru, môžem sa na Vás obrátiť s otázkou?

 


6)

Chcem u Vás kúpiť novú reťaz na motorovú pílu, ale neviem, aký druh presne potrebujem. Ako môžem zistiť, aký druh reťaze kúpiť?


7)

Chcel by som zakúpený tovar reklamovať. Ako mám postupovať

 


8)

Môžem požiadať o výmenu zakúpeného tovaru?



Som spotřebiteľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete Vrátiť zakúpený tovar v zákonnej lehote 14 dní, postupujte prosím nasledovne:

Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru TU.

Po odoslaní formulára prosím doručte tovar k nám jedným z týchto spôsobov:

1) Odovzdaním tovaru späť na ľubovoľné výdajné miesto www.zasielkovna.sk s uvedením kódu 90909409. Táto služba je zadarmo.

2) Zaslaním tovaru späť na adresu:
 
Zásielkovňa.sk
ID eshopu: 90909409
Kopčianska 82/A

851 01 Bratislava
 

Vrátiť je možné iba nepoužitý a nepoškodený tovar.

Pokiaľ chcete vrátiť iba časť objednávky (tj. niektorý tovar z objednávky si ponecháte), vezmite prosím na vedomie, že v takom prípade Vám vrátime peniaze iba za vrátený tovar. Náklady na dopravu Vám v takom prípade vrátené nebudu, keďže doprava bola z Vašej strany uhradená za tovar, ktorý ste si z objednávky ponechali.

Hore


Som podnikateľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete Vrátiť zakúpený tovar v zákonnej lehote 14 dní, postupujte prosím nasledovne:

Po odoslaní formulára prosím doručte tovar k nám jedným z týchto spôsobov:

1) Odovzdaním tovaru späť na ľubovoľné výdajné miesto www.zasielkovna.sk s uvedením kódu 90909409. Táto služba je zadarmo.

2) Zaslaním tovaru späť na adresu:
 
Zásielkovňa.sk
ID eshopu: 90909409
Kopčianska 82/A

851 01 Bratislava
 

Vezmite však prosím na vedomie, že pokiaľ ste tovar zakúpili ako podnikateľ, tj. napr. uviedli ste v objednávke svoje IČ či názov spoločnosti, nemáme povinnosť Vámi vrátený tovar prijať späť a vyplatiť Vám za neho celú uhradenú kúpnu cenu.

Vo väčšine prípadov Vám však rádi vyhovieme a nepoškodený tovar od Vás späť prevezmeme. Môžeme Vám však naúčtovať poplatok za znehodnotenie tovaru, pokiaľ bol napr. poškodený či otvorený originálny obal a tovar tak kvôli tomu už nie je možné predať ako nové. Tento poplatok môže byť vo výške až 15 % z kúpnej ceny tovaru s DPH.

Pokiaľ Vámi vrátený tovar prevezmeme späť, vyplatíme Vám späť kúpnu cenu tovaru prípadne zníženú o sumu poplatku viď vyššie. Náklady na dopravu tovaru hradíte Vy.

Hore


Chcel by som si tovar osobne vyzdvihnúť, je to možné?

Bohužiaľ osobný odber tovaru nie je možný. Aby sme Vám stále mohli ponúknuť najnižšie ceny na trhu, nemáme klasickú predajňu, čo by pre nás znamenalo nutnosť zvýšenie personálnych a finančných nárokov na našu prevádzku a navýšenie cien.

Hore


V eshope som našiel tovar, který má uvedenú dostupnosť "Zvyčajne 2 až 4 týždne". Tento tovar nie je možné vložiť do košíka. Ako mám postupovať, ak mám o kúpu tohto tovaru záujem?

Aby sme Vám zaručili vždy čo najrýchlejšiu dodávku tovaru, je na našom eshope možné objednať s dodaním ihneď iba tovar, ktorý je u nás skladom. Pokiaľ máte záujem o tovar, ktorý aktuálne skladom nie je, prosím klinite na karte tovaru na odkaz vo vete "Pokiaľ máte o tovar záujem, kliknite TU" a zadajte Vámi dopytovaný počet kusov tohto tovaru.

Na základe tejto informácie automaticky dopytujeme tovar u nášho dodávateľa a pokusíme sa tovar naskladniť. Pozrite sa potom prosím na náš eshop za cca 2 až 4 týždne a pokiaľ bude tovar skladom, môžete ho klasicky objednať. Pokiaľ tovar skladom nebude ani za 4 týždne, je bohužiaľ tovar dlhodobo nedostupný a termín jeho naskladnenia nie je známy.

Hore


Potrebujem poradiť s technickými informáciami či parametrami Vámi dodávaného tovaru, môžem sa na Vás obrátiť s otázkou?

 

Pokiaľ potrebujete poradit s technickými informáciami či parametrami nášho tovaru, môžete sa na nás samozrejme obrátiť s otázkou prostredníctvom kontaktného formulára TU. Vo formulári prosím zvoľte položku "5) Potreboval by som zistiť presnejšie informácie o konkrétnom tovare" a zadajte Vašu otázku.

Hore


Chcem u Vás kúpiť novú reťaz na motorovú pílu, ale neviem, aký druh presne potrebujem. Ako môžem zistiť, aký druh reťaze kúpiť?

Pokiaľ nie se si istý vhodným druhom reťaze pre Vašu pílu, môžete vhodný druh zistiť postupom uvedeným tu - https://www.zahradnediely.sk/2006-ako-vybrat-spravnu-retaz-pre-pilu/

Hore


Chcel by som zakúpený tovar reklamovať. Ako mám postupovať

 

Pokiaľ chcete zakúpený tovar reklamovať, postupujte prosím podľa nižšie uvedených inštrukcií:

A) Zakúpený tovar nefunguje, či nefunguje správne.

Taký tovar musí preveriť náš technik a pokúsiť sa nájsť príčinu. Vyplňte prosím reklamačný formulár TU.

Po odoslaní formulára prosím doručte tovar k nám jedným z týchto spôsobov:

1) Odovzdaním tovaru späť na ľubovoľné výdajné miesto www.zasielkovna.sk s uvedením kódu 90909409. Táto služba je zadarmo.

2) Zaslaním tovaru späť na adresu:
 
Zásielkovňa.sk
ID eshopu: 90909409
Kopčianska 82/A

851 01 Bratislava

 

B) Bol Vám poslaný iný tovar.

Pokiaľ Vám bol v zásielke od nás poslaný iný tovar, ako ste si objednali vyplňte prosím reklamačný formulár TU.

Po odoslaní formulára prosím doručte tovar k nám jedným z týchto spôsobov:

1) Odovzdaním tovaru späť na ľubovoľné výdajné miesto www.zasielkovna.sk s uvedením kódu 90909409. Táto služba je zadarmo.

2) Zaslaním tovaru späť na adresu:
 
Zásielkovňa.sk
ID eshopu: 90909409
Kopčianska 82/A

851 01 Bratislava

 

C) Poslaný počet kusov tovaru nesúhlasí s Vašou objednávkou či faktúrou.

Pokiaľ Vám bol v zásielke od nás poslaný iný počet kusov tovaru, oznámte nám prosím túto skutočnost do 3 dní od prevzatia Vašej zásielky prostredníctvom formulára TU

Hoci všetke zásielky dôkladne kontrolujeme, môže vynímočne dojsť k chybe. V takom prípade potom vykonáme kontrolu kamerového záznamu kompletácie zásielky (každá zásielka sa kompletuje pod kamerovým dohľadom) a o jej výsledku Vás budeme informovať.

Vezmite prosím na vedomie, že je Vašou povinnosťou skontrolovať obsah zásielky bezodkladne po jej prevzatí, najnejskôr do 3 dní. Reklamácie iného počtu kusov zásielky po viac ako 3 dňoch od jej prevzatia bohužiaľ nie je možná.

D) Zásielka je pri doručení od dopravcu zjavne poškodená či bola alebo je otvorená.

Zásadne nepoužívame už raz použité škatule či iné baliace prostriedky. Všetke objednávky balíme do nových škatul s neporušenou baliacou páskou. V prípade, že je zásielka z nášho eshopu pri doručení tovaru poškodená, otvorená alebo má porušenú baliacu pásku, zásielku prosím nepreberajte a túto skutočnosť nám oznámte prostredníctvom reklamačného formulára TU.

Pokiaľ sa i tak rozhodnete zásielku prevziať, zdeľte prosím Vaše zistenie šoférovi od prepravcu a požadujte spísanie protokolu o stave zásielky, prípadne stav zásielky popíšte do prepravného listu a obsah zásielky prosím skontrolujte čo najskôr po prevzatí tovaru (maximálne do 3 dní) a presvedčte sa o stave dodaného tovaru.

Pokiaľ budete tovar reklamovať z dôvodu jeho poškodenia pri preprave, vezmite prosím na vedomie, že podmienkou kladného vybavenia tejto reklamáce je uvedenie poškodenej zásielky do protokolu o prevzatí zásielky či do prepravného listu. Pokiaľ nebude pri prevzatí zásielky zaznamenané jej poškodenie do týchto dokumentov, nie je možné zásielku reklamovať z dôvodu jej poškodenia pri preprave.

Hore


Môžem požiadať o výmenu zakúpeného tovaru?

Pokiaľ chcete zakúpený tovar vymeniť, môžeme tak učiniť iba vo forme odstúpenie od pôvodnej zmluvy v lehote pre vrátenie tovaru s následným vytvorením novej objednávky. V takom prípade teda u nás uplatnite požiadavku na vrátenie celej alebo časť objednávky prostredníctvom formulára TU, my Vám vrátime peniaze a Vy si prosím urobte na našom eshope objednávku novú.

 

Hore