FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

  1. Som spotřebiteľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?
  2. Som podnikateľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?
  3. Chcel by som si tovar osobne vyzdvihnúť, je to možné?
  4. V eshope som našiel tovar, který má uvedenú dostupnosť "Zvyčajne 1 až 2 týždne". Tento tovar nie je možné vložiť do košíka. Ako mám postupovať, ak mám o kúpu tohto tovaru záujem?
  5. Potrebujem poradiť s technickými informáciami či parametrami Vámi dodávaného tovaru, môžem sa na Vás obrátiť s otázkou?
  6. Aká je kvalita Vami dodávaných náhradných dielov? Jedná sa o originálne náhradné diely alebo o kompatibilné diely?
  7. Chcem u Vás kúpiť novú reťaz na motorovú pílu, ale neviem, aký druh presne potrebujem. Ako môžem zistiť, aký druh reťaze kúpiť?
  8. Chcel by som zakúpený tovar reklamovať. Ako mám postupovať?
  9. Môžem požiadať o výmenu zakúpeného tovaru?

 


Som spotřebiteľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete Vrátiť zakúpený tovar v zákonnej lehote 14 dní, postupujte prosím nasledovne:
 
Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru TU.
 
Po odoslaní formulára nám prosím doručte tovar podľa pokynov uvedených vo formulári.
 
Vrátiť je možné iba nepoužitý a nepoškodený tovar.
 
Pokiaľ chcete vrátiť iba časť objednávky (tj. niektorý tovar z objednávky si ponecháte), vezmite prosím na vedomie, že v takom prípade Vám vrátime peniaze iba za vrátený tovar. Náklady na dopravu Vám v takom prípade vrátené nebudú, keďže doprava bola z Vašej strany uhradená za tovar, ktorý ste si z objednávky ponechali.
 
Pokiaľ máte k vráteniu tovaru ďalšie otázky, prosím zavolajte nám na telefónne číslo +420 603 436 111 (telefonický kontakt je k dispozícii v pracovných dňoch od 12:00 do 15:00).

 

Hore


Som podnikateľ, ako môžem Vrátiť zakúpený tovar?

Pokiaľ chcete Vrátiť zakúpený tovar v zákonnej lehote 14 dní, postupujte prosím nasledovne:
 
Vyplňte prosím reklamačný formulár TU.
 
Po odoslaní formulára nám prosím doručte tovar podľa pokynov uvedených vo formulári.
 
Vezmite však prosím na vedomie, že pokiaľ ste tovar zakúpili ako podnikateľ, tj. napr. uviedli ste v objednávke svoje IČ či názov spoločnosti, nemáme povinnosť Vámi vrátený tovar prijať späť a vyplatiť Vám za neho celú uhradenú kúpnu cenu.
 
Vo väčšine prípadov Vám však radi vyhovieme a nepoškodený tovar od Vás späť prevezmeme. Môžeme Vám však naúčtovať poplatok za znehodnotenie tovaru, pokiaľ bol napr. poškodený či otvorený originálny obal a tovar tak kvôli tomu už nie je možné predať ako nový. Tento poplatok môže byť vo výške až 15 % z kúpnej ceny tovaru s DPH.
 
Pokiaľ Vámi vrátený tovar prevezmeme späť, vyplatíme Vám späť kúpnu cenu tovaru prípadne zníženú o sumu poplatku viď vyššie. Náklady na dopravu tovaru hradíte Vy.
 
Pokiaľ máte k vráteniu tovaru ďalšie otázky, prosím zavolajte nám na telefónne číslo +420 603 436 111 (telefonický kontakt je k dispozícii v pracovných dňoch od 12:00 do 15:00).

 

Hore


Chcel by som si tovar osobne vyzdvihnúť, je to možné?

Bohužiaľ osobný odber tovaru nie je možný. Aby sme Vám stále mohli ponúknuť najnižšie ceny na trhu, nemáme klasickú predajňu, čo by pre nás znamenalo nutnosť zvýšenia personálnych a finančných nárokov na našu prevádzku a navýšenie cien.

 

Hore


V eshope som našiel tovar, který má uvedenú dostupnosť "Zvyčajne 1 až 2 týždne". Tento tovar nie je možné vložiť do košíka. Ako mám postupovať, ak mám o kúpu tohto tovaru záujem?

Aby sme Vám zaručili vždy čo najrýchlejšiu dodávku tovaru, je na našom eshope možné objednať s dodaním ihneď iba tovar, ktorý je u nás skladom.

 

Hore


Potrebujem poradiť s technickými informáciami či parametrami Vámi dodávaného tovaru, môžem sa na Vás obrátiť s otázkou?

Pokiaľ potrebujete poradit s technickými informáciami či parametrami nášho tovaru, môžete sa na nás samozrejme obrátiť s otázkou prostredníctvom kontaktného formulára TU. Vo formulári prosím zvoľte položku "5) Potreboval by som zistiť presnejšie informácie o konkrétnom tovare" a zadajte Vašu otázku.

 

Hore


Aká je kvalita Vami dodávaných náhradných dielov? Jedná sa o originálne náhradné diely alebo o kompatibilné diely?

Väčšina náhradných dielov a príslušenstva v našej ponuke nahrádza originálne diely predávané výrobcom stroja alebo zariadenia (ak nie je pri tovare výslovne uvedené, že sa jedná o originálny náhradný diel alebo príslušenstvo).
 
Predmetom ponuky sú tak veľmi kvalitné náhrady, ktorých funkčnosť a životnosť je preverená našimi spolupracujúcimi partnermi z odboru servisu záhradnej a lesnej techniky.

 

Hore


Chcem u Vás kúpiť novú reťaz na motorovú pílu, ale neviem, aký druh presne potrebujem. Ako môžem zistiť, aký druh reťaze kúpiť? 

Pokiaľ si nie ste istý vhodným druhom reťaze pre Vašu pílu, môžete vhodný druh zistiť postupom uvedeným TU.

 

Hore


Chcel by som zakúpený tovar reklamovať. Ako mám postupovať?

Pokiaľ chcete zakúpený tovar reklamovať, postupujte prosím podľa nižšie uvedených inštrukcií:

A) Zakúpený tovar nefunguje, či nefunguje správne.

Taký tovar musí preveriť náš technik a pokúsiť sa nájsť príčinu. Vyplňte prosím reklamačný formulár TU.

Po odoslaní formulára nám prosím doručte tovar podľa pokynov uvedených vo formulári.

B) Bol Vám poslaný iný tovar.

Pokiaľ Vám bol v zásielke od nás poslaný iný tovar, ako ste si objednali, vyplňte prosím reklamačný formulár TU.

Po odoslaní formulára nám prosím doručte tovar podľa pokynov uvedených vo formulári.

C) Poslaný počet kusov tovaru nesúhlasí s Vašou objednávkou či faktúrou.

Pokiaľ Vám bol v zásielke od nás poslaný iný počet kusov tovaru, oznámte nám prosím túto skutočnost do 3 dní od prevzatia Vašej zásielky prostredníctvom formulára TU
 
Aj keď všetky zásielky dôkladne kontrolujeme, môže vynímočne dojsť k chybe. V takom prípade potom vykonáme kontrolu kamerového záznamu kompletácie zásielky (každá zásielka sa kompletuje pod kamerovým dohľadom) a o jej výsledku Vás budeme informovať.
 
Vezmite prosím na vedomie, že je Vašou povinnosťou skontrolovať obsah zásielky bezodkladne po jej prevzatí, najnejskôr do 3 dní. Reklamácia iného počtu kusov zásielky po viac ako 3 dňoch od jej prevzatia bohužiaľ nie je možná.

D) Zásielka je pri doručení od dopravcu zjavne poškodená či bola alebo je otvorená. 

Zásadne nepoužívame už raz použité krabice či iné baliace prostriedky. Všetky objednávky balíme do nových krabíc s neporušenou baliacou páskou. V prípade, že je zásielka z nášho eshopu pri doručení tovaru poškodená, otvorená, alebo má porušenú baliacu pásku, zásielku prosím nepreberajte a túto skutočnosť nám oznámte prostredníctvom reklamačného formulára TU.
 
Pokiaľ sa i tak rozhodnete zásielku prevziať, zdeľte prosím Vaše zistenie šoférovi od prepravcu a požadujte spísanie protokolu o stave zásielky, prípadne stav zásielky popíšte do prepravného listu a obsah zásielky prosím skontrolujte čo najskôr po prevzatí tovaru (maximálne do 3 dní) a presvedčte sa o stave dodaného tovaru.
 
Pokiaľ budete tovar reklamovať z dôvodu jeho poškodenia pri preprave, vezmite prosím na vedomie, že podmienkou kladného vybavenia tejto reklamácie je oznámenie o poškodenie zásielky do protokolu o prevzatí zásielky či do prepravného listu. Pokiaľ nebude pri prevzatí zásielky zaznamenané jej poškodenie do týchto dokumentov, nie je možné zásielku reklamovať z dôvodu jej poškodenia pri preprave.
 
Pokiaľ máte k reklamácii tovaru ďalší otázky, prosím zavolajte nám na telefónne číslo +420 603 436 111 (telefonický kontakt je k dispozícii v pracovných dňoch od 12:00 do 15:00).

 

Hore


Môžem požiadať o výmenu zakúpeného tovaru?

Pokiaľ chcete zakúpený tovar vymeniť, môžeme tak učiniť iba vo forme odstúpenie od pôvodnej zmluvy v lehote pre vrátenie tovaru s následným vytvorením novej objednávky. V takom prípade teda u nás uplatnite požiadavku na vrátenie celej alebo časť objednávky prostredníctvom formulára TU, my Vám vrátime peniaze a Vy si prosím urobte na našom eshope objednávku novú.
 
Pokiaľ máte k výmene tovaru ďalší otázky, prosím zavolajte nám na telefónne číslo +420 603 436 111 (telefonický kontakt je k dispozícii v pracovných dňoch od 12:00 do 15:00).

 

Hore


 

Katalog dielov
Doprava ZDARMA
od 105 EUR
Výrobky skladom
a rýchle dodanie
Najlepšie ceny
na trhu
Najväčší eshop s náhradnými
dielmi pre Vašu záhradu

 

© 2015 - 2024 ZAHRADNÍ DÍLY s.r.o. -

Táto webová stránka používa cookies

Na týchto stránkach fungujú cookies, ktoré naše spoločnosti využívajú. Jednotlivé typy cookies a ich dobu spracovania nájdete popísané nižšie v tabuľke. Zvoľte prosím Vami preferovaný variant. Ak by ste nás potrebovali ohľadom výkonu vašich práv v súvislosti so spracovaním cookies kontaktovať, obráťte sa prosím na spoločnosť, ktorej stránky prechádzate, alebo na nášho Poverenca pre ochranu osobných údajov. Ak si myslíte, že s osobnými údajmi nenakladáme, ako by sme mali, máte možnosť podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov. Budeme však radi, ak sa najskôr obrátite priamo na nás a budeme tak môcť Vašu požiadavku obratom vyriešiť.